Poznajcie nasz #EUROSHOPteam | Część 1

Małgorzata: Do projektu Euroshop przygotowujemy się już od roku. Jest to nasza premiera na targach, a wszyscy wiemy jak ważne jest pierwsze wrażenie. Jestem odpowiedzialna za całościową ideę i wygląd zarówno prezentowanych kolekcji jak i pawilonu w Dusseldorfie – jest to wielkie wyzwanie, ale też okazja to zrealizowania mojej wizji w 100%. Moim głównym zadaniem jest spiąć razem wszystkie części układanki – pracę rzeźbiarza, lakiernika, biura projektowego, graficzki, marketingu, jak również dobrać tworzywa, kolory i materiały. Jestem wielką miłośniczką manekinów i mam nadzieję, że ta pasja będzie widoczna na naszej ekspozycji już w lutym. Do zobaczenia!

Agata: Debiut na Euroshopie – najważniejszych targach detalicznych świata, to ważne wydarzenie dla marki MORE Mannequins, które warto zakomunikować naszym odbiorcom. Plan komunikacji stworzyłam wspólnie z Małgorzatą, aby był spójny wizualnie z ideą naszego pawilonu. „Get in touch” to hasło przewodnie kampanii, ponieważ targi to świetna okazja by poznać naszych klientów, a poza tym otwartość, uczciwość i pro-aktywność są w DNA naszej marki. W etapie teaserowym zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska w Dusseldorfie, a następnie publikujemy serię tekstów, w których zespół zdradza kulisy pracy nad tak dużym projektem – właśnie go czytacie 🙂

W kolejnych odcinkach: zespół produkcji i logistyki
Więcej o Euroshopie dowiecie się -> TUTAJ <- 

Poprzedni post Poznajcie nasz #EUROSHOPteam | część 2
Następny post EUROSHOP 2020