Poznajcie nasz #EUROSHOPteam | część 3

Joanna: Na targach Euroshop po raz pierwszy zaprezentujemy się jako marka. Poza doskonałymi produktami bardzo ważna będzie atmosfera, jaką stworzymy na naszym stoisku oraz podejście do klienta i poziom jego obsługi. Dlatego musimy bardzo dobrze przygotować się do tego wydarzenia i przewidzieć szereg pytań, jakie mogą nam zadać potencjalni i aktualni klienci. Moim zadaniem będzie prezentacja naszych kolekcji, oprowadzanie gości po stoisku, opowiadanie o filozofii naszej marki oraz mocnych stronach naszych produktów i zespołu. Chciałabym aby hasło naszej kampanii „Get in touch” zostało wcielone w życie i aby udało nam się nawiązać wiele nowych, biznesowych kontaktów.

Agnieszka: Udział w targach to dla Działu Logistyki i Administracji duże wyzwanie. Marcin i Tomasz nie szczędzili wysiłków, by pod okiem Adriana i Małgorzaty nadać doskonały wygląd wszystkim manekinom. Paweł C. i Dawid czuwali nad tym, by wszystko zostało dobrze zabezpieczone na czas „podróży” na targi i żaden ważny akcent nie został pominięty w trakcie pakowania. Paweł Ś. zagwarantował terminową dostawę całej ekspozycji na miejsce. Ja z kolei zadbałam o to, by w trakcie przygotowań, jak i podczas targów, pamiętać o potrzebach naszych klientów i zachowaniu ciągłości dostaw.

Konrad: Nasz udział w Euroshop 2020 to ważny kamień milowy w historii naszej firmy. W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy swój własny styl i DNA marki, zawartej w 3 hasłach: Świeżość, Proaktywność i Bycie Fair. Chcemy się tym podzielić i zaprosić uczestników Euroshopu do naszego świata. Jestem dumny z naszych produktów i jestem dumny z całego zespołu MORE Mannequins. Każdy z nas ciężko pracował w ostatnim czasie na ten sukces, a jego zwieńczeniem jest nasza obecność na Euroshop 2020.

Poprzedni post Euroshop 2020 | Relacja video
Następny post Poznajcie nasz #EUROSHOPteam | część 2