Relacja z Euroshopu 2020

Luty 2020 był szczególnym miesiącem dla MORE Mannequins – postanowiliśmy zaprezentować nasze premierowe kolekcje na Euroshopie – najważniejszych międzynarodowych targach handlu detalicznego, które odbywają się w Dusseldorfie w Niemczech. Aby wyobrazić sobie skalę tego wydarzenia, wystarczy spojrzeć na liczby:

5 dni
18 hal handlowych
194 kraje
2300 wystawców
94 000 odwiedzających

Euroshop skupia najbardziej szanowane i znane marki manekinów, które wyznaczają trendy na następne trzy lata. Dostrzegliśmy w tym okazję, by lepiej poznać naszych klientów oraz zaprezentować nasze kolekcje oraz ważne dla nas idee, jak na przykład zrównoważony rozwój.

W Dusseldorfie zaprezentowaliśmy trzy nasze najnowsze kolekcje:

INDIVIDUAL – Nowa edycja naszej kolekcji-kameleon z nowymi makijażami i perukami. Ta damska linia została stworzona dla wszystkich miłośników stylizacji manekinów i jest stale przez nas rozwijana poprzez dodawanie nowych rozwiązań – np. dłonie wykończone litym drewnem bukowym, możliwość ustawienia pozycji głowy lub wypełnienia materiałowe.

ICON – ultra-kobieca kolekcja w stylu vintage, z unikalnym, pół-błyszczącym wykończeniem w odcieniu starej porcelany. Kształty są zaokrąglone, oparte na łukach. Wydłużone sylwetki są gładkie, bez ostrych krawędzi. Bardzo wyraziste, teatralne pozy wyróżniają ICON nawet, gdy prezentują się solo w witrynie.

TOMBOY – neutralna pod względem płci kolekcja dziecięca, która pokazuje szkolne życie – od statycznych, siedzących na przerwie sylwetek, po do dynamiczne, sportowe pozy z WF-u. TOMBOY został zaprojektowany jako różnorodna wiekowo grupa „fajnych dzieciaków”. Manekiny są łatwe do stylizacji i wymiany ubrań, ponieważ nie ma podziału na modele chłopięce i dziewczęce.

Oprócz najnowszych kolekcji zaprezentowaliśmy również premierowę linię, przygotowaną specjalnie na Euroshop – IN TOUCH. Jest to kolekcja oparta na interakcji, w której każdy model reprezentuje motyw bliskości w inny sposób. IN TOUCH zajmuje się przywracaniem utraconego kontaktu ze światem fizycznym, emocjami i innymi ludźmi. Ta kolekcja jest również dostępna w wersji EKO – taka opcja jest lżejsza i produkowana w sposób bardziej przyjazny dla środowiska.

Tematem przewodnim naszej wystawy było hasło „Keep in Touch”, które można interpretować na wiele sposobów: otwartość, zaproszenie do poznania nas i naszych manekinów, bliskość, dbanie o środowisko, a także nawiązanie do nazwy naszej premierowej kolekcji. Ekspozycja została zaprojektowana według idei „ukryte – zakryte”, z wyspami manekinów przedzielonymi półprzezroczystymi, tiulowymi kurtynami.

Po raz pierwszy zaprezentowaliśmy nasze zrównoważone podejście, które składa się z pięciu filarów: Biuro ECO, Opakowania ZERO Plastic ™, Materiały ECO, LEASE & REUSE ™ i Recykling Manekinów. Szczegółowe informacje o projekcie MORE ECO znajdziecie w zakładce Strategia Zrównoważonego Rozwoju.

Specjalnie dla naszych gości przygotowaliśmy możliwość “zbliżenia” cyfrowego – strefę zdjęć 3D, w której odwiedzający nasze stoisko mogli stworzyć własny 3D-GIF, wpisany w efektowną scenografię ekspozytorów ICON. Video z efektami sesji znajdziecie w wyróżnionych Stories na naszym Instagramie.

Jesteśmy bardzo wdzięczni za wszystkie Wasze wizyty i pozytywne reakcje – ekspozycję MORE Mannequins odwiedziło ponad 1000 gości z 60 krajów, a odwiedzający stworzyli ponad 460 GIF-ów do podzielenia się w social mediach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszej pracy i pozytywnych opinii. Było to nowe i ważne doświadczenie, które wymagało pracy zespołowej, pozytywnej energii i determinacji. Wróciliśmy pełni inspiracji i nowych pomysłów na Euroshop 2023. Do zobaczenia wkrótce!

Specjalne podziękowania dla:

Główni podwykonawcy
Melinski-Minuth
Jard

Showroomy
LPP
We Are Dearly

Peruki
Peluca

Fotobudka
Picsane

Następny post Euroshop 2020 | Relacja video